Fri frakt vid 599:- / Snabb Leverans / Skickar från Sverige

Vanliga frågor och svar


Här har vi samlat de vanligaste frågorna som våra kunder ställer. Om du inte hittar det du letar efter så är du välkommen att kontakta oss.

Beställningar och Leverans:

Hur spårar jag mitt paket? 

Genom att gå in på Postnords sida för spårning. Där kan du enkelt ange ditt spårningsnummer som du fick i samband med mailet om att din beställning är skickad


Hur lång tid tar det innan mitt paket kommer? 

Våra produkter levereras oftast inom 2 arbetsdagar.  Beställer du på en fredag så skickas alltså ditt paket på måndagen, och du kan förvänta leverans på tisdagen eller onsdagen. 


Vad gör jag om mitt paket inte kommit fram? 

Gå till Postnord sida för spårning av paket. Om du inte får svar där så är du välkommen att kontakta oss på [email protected] eller via vårt kontaktforumlär så hjälper vi dig. 


Vad händer om mitt paket försvinner?

Om vi inte kan spåra ditt paket och det har försvunnit under posthanteringen kommer vi erbjuda dig att få ett nytt paket skickat till dig utan kostnad. Vi vill att alla kunder ska känna sig trygga när de beställer av oss.


Hur kan jag returnera varor? 

Vid byte och returer kontakta [email protected] och ange ordernummer och vad du vill returnera. Retur skickas till Esmeralda och Vi AB. Ljungadalsgatan 12, 352 43, Växjö. Kom ihåg att märka paketet med namn och ordernummer


Garanti - Vad händer om en produkt går sönder?

Om varan du har fått är defekt eller om du har frågor kring den så kontakta [email protected]. Ange ordernummer samt ditt ärende så hjälper vi dig. Garanti gäller vid fabriksfel. 


Jag ångrar min beställning - Kan jag avbeställa?

Om du hör av dig till oss omgående så tar vi bort din beställning, förutsatt att den inte redan blivit packad. Annars gäller retur.


Betalning:

Kan jag som företag få beställa via egen faktura?

Ja, vi har flera kommuner och andra företag som behöver egen faktura för att handla av oss. Hör av dig på [email protected] så får du hjälp.