Varukorg
Total summa: 0,00 SEK Till kassan Fortsätt att handla
SafeStep Verbal - Ett smidigt abonnemang för din GPS-klocka. För att du ska få ut så mycket som möjligt av din nya klocka.
För att du ska få ut så mycket som möjligt av din nya klocka så erbjuder vi vårt egna abonnemang SafeStep i samarbete med operatören Verbal. Vårt mål är att du ska kunna använda en smidigt abonnemang helt utan bindningstider och långa uppsägningstider.
Abonnemanget kostar 99 SEK per månad
Ditt SIM-kort levereras separat och skickas direkt från vår partner Verbal AB
Just nu får du 1 fria månad.
Nu är Verbals mobilabonnemang märkt med Bra Miljöval
Verbals mobilabonnemang har Naturskyddsföreningens märkning Bra Miljöval.
Läs mer på www.verbal.se/bra-miljoval
Du måste ange personnummer på en vårdnadshavare.
Ange personnumret med 12 siffror inklusive de fyra sista: Exempelvis 19891230-XXXX
Du som tecknar ett abonnemang måste vara 18 år eller äldre.
Kontrollera både ditt personnummer samt din mailadress så båda är rätt.
*Verbals allmänna villkor & integritetspolicy
Full koll på dina abonnemang
Alla dina fakturor samlade
Se förbrukning av surf
Trafikspecifikationer
Hantera abonnemangets tjänster
Hantera PIN & PUK koder
Ladda ner appen på Google Play eller App Store
Vad kostar abonnemanget?
Det kostar 99 SEK/månad
Hur får jag min faktura?
Första fakturan skickas ut till den mail som du angav vid beställningen av simkortet och abonnemanget. Kolla gärna ditt spamfilter om du inte ser fakturan i din inkorg. Du kan även få E-faktura direkt till din bank. Och du kan alltid se dina fakturor i Verbal-appen.
Få fakturorna direkt i din bank med e-faktura!
Hur levereras simkortet?
Simkortet skickas från vår partner Verbal hem till dig i ett seperat paket inom 3 arbetsdagar.
Vilket nät använder ni?
SafeStep Verbal går under Telenors nät.
Kan jag använda simkortet i en mobiltelefon?
Ja, du kan utan problem använda ditt SafeStep Verbal abonnemang i din eller barnens telefoner. Många flyttar över sitt sim-kort från klockan till barnens första mobil när det inte ska använda klockan längre.
Kan jag se hur mycket surf jag har kvar?
Du ser kvarvarande surf och förbrukning i Verbals App.
Har jag täckning där jag bor?
På denna sidan kan du se täckningskarta över Sverige, samt söka på just ditt område.
Hur får jag tillgång till Verbal App?
Kontakta Verbals kundtjänst så kommer de lägga till ditt nummer så du får tillgång till appen.
Vilka är Verbal?
Verbal är en mobiloperatör som vi samarbetar med för att ni ska kunna få ett skräddarsytt abonnemang till era GPS-klockor. Verbal har funnits sedan 2007 och har som motto att
Hantering av personuppgifter?
Vid beställning av abonnemanget SafeStep Verbal kommer Lugna Föräldrar dela dina kontaktuppgifter med Verbal AB för hantering av ditt abonnemang. Du blir alltid kontaktad av Verbal som ny kund.
Kan jag pausa abonnemanget?
Som kund kan du alltid pausa ditt abonnemang genom att kontakta Verbals kundtjänst. Om du väljer att pausa ditt abonnemang så gäller det ifrån den 1 nästkommande månad. När du sedan önskar aktivera ditt abonnemang igen så kontaktar du åter Verbals kundtjänst så hjälper de dig.
Verbals Kundtjänst
Tel: 0771 400 100.
Öppettider: 08:30-17:00 Helgfria vardagar
Vilket datum fakturerar ni?
Fakturan skickas ut mellan den 5-10 varje månad och förfallodatumet är alltid den 27 varje månad.
Om du beställer SafeStep Verbal den 1juli oktober och har en fri månad så skickas fakturan ut i början av augusti.
Kan jag beställa mer surf?
Om din surf tar slut så kan du alltid beställa mer. 3 GB extra kostar 129 SEK, och så kan det vara mer värt att se över ditt abonnemang och alternativt byta till ett med mer surf.
Verbals Kundtjänst
Tel: 0771 400 100.
Öppettider: 08:30-17:00 Helgfria vardagar